Entomologiske Meddelelser

Foreningens tidsskrift "Entomologiske Meddelelser" bringer først og fremmest originale afhandlinger og andre meddelelser om dansk entomologi. Desuden publiceres der i tidsskriftet entomologisk orienterende stof i form af refererende artikler, samleartikler og anmeldelser af entomologisk litteratur. Tidsskriftet er hovedsagelig dansksproget, men bringer fyldige resumeer på engelsk af alt, som kan være af interesse for international entomologi. Hvert år afsluttes et bind omfattende ca. 130 sider. Artikler, der ønskes optaget i tidsskriftet, sendes til redaktøren.

Redaktionens adresse: entomologiskemeddelelser@gmail.com

Biblioteker, skoler, institutioner, boghandlere m. fl. kan tegne abonnement på tidsskriftet ved henvendelse til redaktionen. Medlemmer får tidsskriftet tilsendt gratis.

Opsætning af manuskripter til tidsskriftet kan ses her.

Tidligere udgivne hæfter af Entomologiske Meddelelser sælges ved henvendelse til e-mail: jfredskov@snm.ku.dk.

Indeks: I år 2000 udgav foreningen et komplet indeks over alt materiale udgivet i Entomologiske Meddelelser fra 1887 til 1999. En digital version findes her.

Artikler online: Fra og med 2011 er artikler ældre end et år lagt på hjemmesiden her. Fra tidligere årgange er kun delmængder tilgængelige digitalt.

Bind 1-13, 1887-1921, er tilgængelige i BHL - Biodiversity Heritage Library her.